Општина Звездара 17. октобра 2012., на Дан борбе против сиромаштва, иницира кампању чији је циљ помоћ најугроженијим становницима Звездаре кроз промовисање свести о хуманости и солидарности, акције прикупљања одеће, обуће, хране, лекова, школског прибора или оно најважније-мало пажње.

Градска општина Звездара позива суграђане који желе да поклоне мушку, женску, дечју гардеробу и обућу најугроженијим становницима општине Звездара, да то учине у својим месним заједницама.Месне заједнице раде понедељком, средом и петком од 8-16, а уторком и четвртком од 12-20 сати.

Такође, позивамо скупштине станара, вртиће и школе, предузетнике, удружења грађана да организују акције које промовишу солидарност и бригу о суграђанима слабијег имовног стања, а да о томе обавесте Општину Звездара на тел. бр. 3405-990.

Хуманост, солидарност и спремност на давање немају везе са имовним стањем. На Звездари живи највише волонтера и солидарних грађана који нису богати, али су спремни да помогну онима који немају довољно.

У најтежем положају налазе се многлочлане породице, деца, незапослени, самохрани родитељи, као и особе са инвалидитетом и породице у којима они живе.

-од укупног броја Београђана који примају социјалну помоћ преко Центра за социјални рад, сваки 9. је становник Звездаре

-годишње се Општини Звездара обрати око 1000 суграђана и породица са наводима да су социо-економски угрожени

-Према евиденцији Општине Звездара преко 600 породица има једног или два члана који припадају категорији особа са инвалидитетом

– Звездара је општина на којој је сваки 5. становник пензионер (од укупног броја становника око 30.000 је старије од 65 година), од тог броја најмање 1/4 живи без породичне бриге

– око 10.000 становника Звездаре је регистровано код НСЗ као незапослено, а процењује се да је тај број знатно већи

– Звездара припада групи од свега 6 општина у Србији са највишим стопама природног прираштаја.

Ово је прва у низу акција, којима ће Општина Звездара покушати да помогне најугроженијим становницима, позивајући суграђане да се прикључе кампањи и покажу да су хуманост и солидарност вредности које негујемо у тешким временима.