Општина Звездара је у петак, 6. септембра 2013. отварила Сервисни центар –обједињени центар за комуникацију са грађанима, чији је циљ да ефикасно одговара на питања, проблеме, примедбе и сугестије грађана.

Најави почетка рада Сервисног центра присуствовали су председник ГО Звездара,чланови Већа ГО Звездара, начелница Управе ГО Звездара и грађани.

Едип Шерифов, председник Градске општине Звездара је представницима медија овим поводом рекао да Општина има за циљ да унапреди сарадњу са грађанима како би што мање времена проводили у згради ГО Звездара и како би што брже и адекватније решавали своје проблеме. Комуникација Општине и грађана је и до сада била добра, али је сада у Сервисном центру обједињено више ствари због којих су се грађани обраћали Општини, па је могуће да заинтересовани добију адекватне податке и информације не само везане за то што ради општинска Управа него и за било које проблеме који се односе на Звездару. Битно је да грађани не лутају, битно је да се јаве Сервисном центру, јер је све обједињено и информације добијају у року од најкасније три дана

Александра Кузмановић, начелница Управе ГО Звездара је представницима медија објаснила начин функционисања Центра и његове могућности и рекла да ће грађани који су се обратили Сервисном центру добијати одговоре у року од три дана. По правилу, грађани ће информацију добити одмах, али ако је реч о некој компликованијој информацији њих ће оператер позвати најкасније у року од три дана и дати им жељену информацију. Александра Кузмановић је рекла да је, да би проверила како цео систем функционише, имала задовољство да буде први оператер који је одговарао на позиве грађана од којих су се неки односили на пореска питања, а било је и питања типа препоручите, желим да погледам добру позоришну представу на Звездари-Ми смо врло радо из репертоара УК „Вук” препоручили једну јако лепу представу.

За све сервисне информације, питања у вези са дешавањима на општини, рад општинских и градских служби и јавних предузећа, различите проблеме који се тичу живота на Звездари, Сервисни центар је доступан у неколико видова: телефоном: 011 7 850 350, путем СМС порука на број 066 64 00 999, мејлом на адресу servisni.centar@m.zvezdara.org.rs и преко Писарнице.

Радно време центра је од 8 до 16 сати, сваког радног дана, a СМС поруке и мејлови доступни су од 0-24.

Сервисни центар је корак даље у унапређењу комуникације са грађанима, коју Општина Звездара годинама негује, кроз оснивање Одељења за развој, функционалне шалтер сале са поједностављеним процедурама и обученим особљем, „домаћицама“ и „домаћинима“ Општине који свакодневно помажу грађанима, као и посебним погодностима за особе са инвалидитетом.

За грађане је отварање Сервисног центра значајно јер неће морати да троше драгоцено време, долазе у Општину, иду од врата до врата у потрази за информацијама или зову више телефона да би добили једноставан одговор. Сада обучено особље Сервисног центра то чини за њих.

Добра комуникација је најважнија за брзо решавање проблема, а контакти са разним градским службама и јавним предузећима помоћи ће да се проблеми Звездараца што ефикасније решавају.

И за саму Управу ГО Звездара значајно је што ће се све информације сливати на једно место. Захваљујући комуникацији са грађанима, Општина ће имати бољи увид у свакодневне проблеме, што ће олакшати прављење планова, приоритета и организације посла.

Сервисни центар подразумева напредне софтверске могућности, али и обучене људе из Управе који ће са грађанима комуницирати на једноставан и разумљив начин. Грађани неће причати са аутоматом, већ ће одговор добијати од љубазних колегиница и колега из Сервисног центра.