Општина Звездара 6. септембра отвара Сервисни центар –обједињени центар за комуникацију са грађанима, чији је циљ да ефикасно одговара на питања, проблеме, примедбе и сугестије грађана.

Едип Шерифов, председник Градске општине Звездара и Александра Кузмановић, начелница Управе ГО Звездара ће у петак, 06.09.2013. у 11.30 сати Званично отворити Сервисни центар.

За све сервисне информације, питања у вези са дешавањима на општини, рад општинских и градских служби и јавних предузећа, различите проблеме који се тичу живота на Звездари, Сервисни центар је доступан у неколико видова: телефоном: 011 7 850 350, путем СМС порука на број 066 64 00 999, мејлом на адресу servisni.centar@m.zvezdara.org.rs и преко Писарнице.

Одговор ће грађани, у зависности од сложености питања, добити одмах или најкасније у року од три радна дана.

Радно време центра је од 8 до 16 сати, сваког радног дана, a СМС поруке и мејлови доступни су од 0-24.

Сервисни центар је корак даље у унапређењу комуникације са грађанима, коју Општина Звездара годинама негује, кроз оснивање Одељења за развој, функционалне шалтер сале са поједностављеним процедурама и обученим особљем, „домаћицама“ и „домаћинима“ Општине који свакодневно помажу грађанима, као и посебним погодностима за особе са инвалидитетом.

За грађане је отварање Сервисног центра значајно јер неће морати да троше драгоцено време, долазе у Општину, иду од врата до врата у потрази за информацијама или зову више телефона да би добили једноставан одговор. Сада обучено особље Сервисног центра то чини за њих.

Добра комуникација је најважнија за брзо решавање проблема, а контакти са разним градским службама и јавним предузећима помоћи ће да се проблеми Звездараца што ефикасније решавају.

И за саму Управу ГО Звездара значајно је што ће се све информације сливати на једно место. Захваљујући комуникацији са грађанима, Општина ће имати бољи увид у свакодневне проблеме, што ће олакшати прављење планова, приоритета и организације посла.

Сервисни центар подразумева напредне софтверске могућности, али и обучене људе из Управе који ће са грађанима комуницирати на једноставан и разумљив начин. Грађани неће причати са аутоматом, већ ће одговор добијати од љубазних колегиница и колега из Сервисног центра.