Služba za upravljanje dokumentima
U Služba za upravljanje dokumentima vrše se sledeći poslovi:
- prijem podnesaka – predmeta;
- elektronska obrada dokumenata;
- evidentiranje, raspoređivanje predmeta po odeljenjima i službama;
- otpremanje pošte;
- razvođenje, arhiviranje i čuvanje akata i predmeta;
- izlučivanje bezvrednog registraturskog materijala uz saglasnost Istorijskog arhiva Beograda;
- evidentiranje i dostavljanje interne i eksterne službene pošte;
- priprema, ažuriranje i izdavanje potrebnih obrazaca za iniciranje postupka pred nadležnim odeljenjima i službama;
- praćenje efikasnosti i ažurnosti rada Uprave;
- praćenje i ažuriranje propisa kojima se uređuje naplata taksi i obaveštavanje odeljenja/službi o promeni istih;
- drugi poslovi u vezi sa kancelarijskim poslovanjem.
Načelnik Službe: Zorica Vojinović
e-mail: zorica.vojinovic@zvezdara.org.rs
tel. 011 3405 605