ОПШТИНА
ЗВЕЗДАРА

У служби грађана

Почетна » Gradska opština » Odeljenja i službe » Odeljenje za finansije i privredu

Odeljenje za finansije i privredu

U Odeljenju za finansije i privredu vrše se sledeći poslovi:

– pripremanje nacrta budžeta i praćenje izvršenja budžeta;

– pripremanje nacrta plana javnih investicija;
– obaveštavanje korisnika budžetskih sredstava o odobrenim aproprijacijama;
– vršenje raspodele sredstava indirektnim korisnicima budžetskih sredstava u okviru odobrenih aproprijacija;
– odobravanje preuzetih obaveza i prosleđivanje trezoru radi izvršenja;
– pripremanje predloga odluke o upotrebi sredstava stalne i tekuće budžetske rezerve;
– u toku budžetske godine priprema izmene i dopune odluke o budžetu;
– sastavljanje konsolidovanih završnih računa budžeta i utvrđivanje ukupnih primanja i prihoda budžeta, izdataka i finansijskih rezultata;
– praćenje priliva sredstava na konsolidovanom računu, planiranje i upravljanje budžetskom likvidnošću, definisanje tromesečne, mesečne i dnevne kvote preuzetih obaveza i plaćanja, kontrolisanje rashoda, vođenje glavne knjige trezora u skladu sa kontnim planom i na nivoima budžetske klasifikacije i prema budžetskim korisnicima;
– vršenje poslova likvidature i blagajne;
– vođenje poslovne knjige direktnih korisnika – ( Skupština GO Zvezdara, Predsednik GO Zvezdara, Veće GO Zvezdara, Javno pravobranilaštvo GO Zvezdara, Uprava GO Zvezdara) i indirektnog korisnika budžeta – ( MZ Zvezdara ) i usklađivanje sa glavnom knjigom trezora, sastavljanje periodičnih i godišnjih finansijskih izveštaja, vršenje kontrole programa poslovanja i praćenje namenskog trošenja budžetskih sredstava u javnim preduzećima;
– redovno mesečno praćenje i izveštavanje o zaradama zaposlenih u Upravi Gradske opštine i javnim preduzećima čiji je osnivač Skupština Gradske opštine;
– vršenje obračuna plata zaposlenih, imenovanih, postavljenih i izabranih lica;
– vođenje knjigovodstvene evidencije imovine i sredstava; pripremanje predloga finansijskog plana;
– obavljanje finansijskih poslova;
– izdavanje odgovarajućih uverenja iz evidencije privatnih preduzetnika;
– izrada nacrta odluka i drugih akata i poslovi stručnog opsluživanja Skupštine Gradske opštine i njenih radnih tela, predsednika gradske opštine i Veća Gradske opštine iz delokruga rada Odeljenja;
– pokretanje inicijative kod nadležnih državnih i drugih organa i organizacija za rešavanje pitanja od značaja za rad Odeljenja i Uprave gradske opštine u celini;

– sprovođenje postupaka javnih nabavki za potrebe Gradske opštine;
– vršenje stručnih poslova u oblasti javnih nabavki u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i podzakonskim aktima;
– vršenje stručnih poslova za pripremu internih normativnih akata iz oblasti javnih nabavki, praćenje postupaka javnih nabavki;
– saradnja sa organima i organizacijama koji u okviru svoje nadležosti primenjuju propise iz oblasti javnih nabavki;
– i druge poslove utvrđeni zakonom i drugim propisima.

Načelnik Odeljenja: Gorica Purić

e-mail: gorica.puric@zvezdara.org.rs

tel: 011/3405-923