ОПШТИНА
ЗВЕЗДАРА

У служби грађана

Почетна » Gradska opština » Odeljenja i službe » Služba za vršenje zajedničkih poslova

Služba za vršenje zajedničkih poslova

U Službi za vršenje zajedničkih poslova vrše se sledeći poslovi:

 

  • korišćenje birotehničkih, telekomunikacionih i drugih sredstava i opreme kojima raspolaže Gradska opština;
  • vođenje evidencije korišćenja i izdavanja osnovnih sredstava, sitnog inventara i potrošnog materijala;
  • vođenje evidencije o izradi pečata i zaduženju zaposlenih za rukovanje istim;
  • vođenje evidencije o zaduženju zaposlenih službenom i zaštitnom odećom i obućom u skladu sa važećim aktom predsednika Gradske opštine;
  • poslovi u vezi sa protivpožarnom zaštitom, kao i poslovi bezbednosti i zaštite na radu zaposlenih u skladu sa zakonom;
  • obezbeđivanje racionalnog korišćenja poslovnog prostora u upravnoj zgradi i sedištima mesnih zajednica;
  • staranje o namenskom i efikasnom korišćenju i obavljanju prevoza službenim motornim vozilima;
  • vršenje administrativnih, birotehničkih i kurirskih poslova za potrebe Gradske opštine;
  • obavljanje poslova u vezi sa radom mesnih zajednica u skladu sa nadležnostima koje su utvrđene važećim aktima;
  • u sedištu mesne zajednice obavljaju se poslovi u vezi sa prijemom, popunjavanjem i podnošenjem zahteva građana u vezi sa pitanjima iz oblasti komunalne infrastrukture i iste elektronski prosleđuje na dalje službeno postupanje u Upravu;
  • prijem telefonskih poziva građana i povezivanje sa zaposlenima; obavljanje poslovne komunikacije sa građanima koja se odnosi na prijavu problema ili upućivanje predloga i zahteva nadležnim službama, koja stižu putem telefona,mejla,sajta, odnosno kroz sve dostupne komunikacione kanale;
  • poslovi neposrednog, direktnog informisanja građana po pitanju ostvarivanja njihovih prava i povezivanje sa odgovarajućom službom;
  • saradnja i koordiniranje rada sa izvršiocima posla iz drugih organizacija koje za račun Gradske opštine vrše ugovorene poslove i usluge;
  • obavljanje poslova u vezi sa korišćenjem i održavanjem tehničkih i drugih sredstava i opreme za potrebe Gradske opštine Zvezdara i njenih organa;
  • staranje o održavanju i servisiranju opreme (osim računarske) u posedu Gradske opštine Zvezdara (kopir aparat, faks mašina, audio oprema, kao i ostalih elektronski i kancelarijskih uređaja i opreme);
  • staranje o održavanju spoljnih delova objekata gde je organizovan rad Uprave (fasade, oluci, prozori, vrata i sl);
  • operativni i logistički poslovi za potrebe Republičke, Gradske i Opštinske izborne komisije i radnih tela za sprovođenje izbora, kao i za sprovođenje referenduma i popisa stanovništva;
  • po raspisivanju izbora vrši proveru sedišta biračkih mesta, predlaže i obezbeđuje uredno korišćenje sedišta biračkih mesta na kojima se obavlja glasanje;
  • stara se o obezbeđenju i drugih uslova potrebnih za rad organa Gradske opštine u skladu sa zakonom i drugim aktima.

 

Načelnik Službe: Ilija Tomić
e-mail: ilija.tomic@zvezdara.org.rs
tel. 011 3405 652