ОПШТИНА
ЗВЕЗДАРА

У служби грађана

Pisarnica

 

Uvid u spise i projektnu dokumentaciju iz Arhive

 

Služba: Služba za upravljanje dokumentima
Odsek: Odsek za poslove pisarnice

Potrebna dokumentacija:
– Zahtev za izdavanje
– Dokaz o uplaćenoj taksi
Mesto nabavke obrasca: Šalter 8 ili preuzmite ovde PDF

Lokalna administrativna taksa za uvid u spise predmeta: 380 din.
Uplatni račun: 840-742251843-73
Broj modela: 97
Poziv na broj: 32-022

Mesto predaje obrasca: šalter 5 i 6

Mesto rešavanja predmeta: Arhiva

Radno vreme sa strankama: ponedeljak, sreda i petak, 13.00-15.00

Telefon za informacije: 3405-715 i 3405-723

Napomena:
Dokumentacija koja se podnosi na šalterima 5 i 6 (prijem podnesaka) se može podneti svakog radnog dana od 07.30 do 15.30.
Ukoliko se predmet prepisa ne odnosi na podnosioca zahteva, stranka treba da pruži dokaz o pravnom osnovu za izdavanje prepisa (npr. fotokopiju Ugovora o kupoprodaji, Vlasnički list…).
Ukoliko stranka ima potrebu za kopiranjem projekta, to vrši arhivar, a stranka plaća kopiranje prema postojećem cenovniku.

 

Prijem zahteva i podnesaka

 

Služba: Služba za upravljanje dokumentima
Odsek: Odsek za poslove pisarnice

Mesto nabavke obrasca: Šalter 8
Mesto predaje obrasca: šalter 5 i 6

Radno vreme sa strankama: radnim danima 07.30-15.30
Radno vreme sa strankama matične službe: radnim danima 08:00-15:00

Telefon za informacije: 3405-622 i 3405-794