Saglasno Uredbi o merama za sprečavanje i suzbijanje zarazne bolesti COVID19 načelnik Uprave Gradske opštine Zvezdara je doneo Naredbu kojom se nalaže da se rad sa strankama od četvrtka, 20.1.2022. godine obavlja isključivo pisanim ili elektronskim putem, kako bi se prisustvo stranaka u objektima Gradske opštine Zvezdara svelo na minimum, pa će se svi poslovi obavljati putem elektronske pošte, telefonom ili ubacivanjem zahteva u  kutije postavljene na ulazu u zgradu.

Pored kutije za zahteve namenjene službama Uprave GO Zvezdara, postavljene su i dve kutije u koje građani mogu da ubace zahteve za Poresku upravu Zvezdare i matičare.

Na svim kutijama su naznačeni kontakt telefoni i mejl adrese preko kojih se stranke mogu informisati o postupanju po njihovim podnetim zahtevima.

Dostava svih akata/dokumenata (rešenja, izvoda…), po podnetim zahtevima stranaka, biće vršena ISKLJUČIVO PUTEM POŠTE NA ADRESU STANOVANJA STRANKE koju je navela u svom zahtevu, bez ličnog preuzimanja dokumenata od nadležnog službenika u zgradi GO Zvezdara.