ОПШТИНА
ЗВЕЗДАРА

У служби грађана

Почетна » Gradska opština » Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji

Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji

Pravilnik o izmenama i dopunama Pravilnika radnih mesta u Upravi Gradske opštine Zvezdara donet na sednici Veća Gradske opštine Zvezdara pod XI  broj   06 –   15 /24 dana 17.04.2024.godine

 

Pravilnik o izmeni i dopunama pravilnika o sistematizaciji radnih mesta u upravi GO Zvezdara koji je donet na sednici Veća dana 20.6.2023. godine pod brojem XI broj 06-18/23

 

Pravilnik o izmenama i dopunama pravilnika o sitematizaciji radnih mesta u upravi GO Zvezdara koji je donet na sednici Veća Go Zvezdara dana 1.6.2023. godine pod brojemXI broj 06-13/23

 

Pravilnik o izmenama i dopunama pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u upravi Gradske opštine Zvezdara, donet na sednici Veća Gradske opštine Zvezdara XI broj 06 – 60/22 od 30.12.2022. godine.

Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi Gradske opštine Zvezdara br.XI broj 06-41/22 usvojen na sednici Veća Gradske opštine Zvezdara dana 13.09.2022. godine

 

Usvajanjem ovog Pravilnika prethodno objavljen Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi GO Zvezdara i izmene i dopune tog Pravlnika prestaju da važe.

 

Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi Gradske opštine Zvezdara (prečišćen tekst ), 4.3.2021.

 

Pravilnik o izmenama i dopunama Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih meseta u Upravi GO Zvezdara, 15.3.2021.

 

Pravilnik o izmenama i dopunama  Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta br. XI broj 06-18/21 od 14.04.2021. 

 

Pravilnik o izmenama i dopunama Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi Gradske opštine Zvezdara (prečišćen tekst), br. XI broj 06-55/21 od 29.11.2021.