У Месној заједници „Липов лад“ данас је одржан састанак заинтересованих Рома и Ромкиња који се упућују на обуке за дигитални маркетинг. Њих укупно 15 је до сада успешно положило курс енглеског језика и сада крећу на онлајн обуку путем портала Digital Communications Institutе.

 

На обуци за дигитални маркетинг корисници пролазе 10 модула, међу којима су маркетинг на друштвеним мрежама, оптимизовање претраживања, и-мејл маркетинг, рекламирање видео материјала, оптимизација интернет сајтова, аналитика и стратегија у дигиталном маркетингу.

 

Након обуке пројектом им је предвиђено запошљавање, где је идеја да усвојена знања примене у пракси и тако подигну своју даљу запошљивост. За њихове послодавце предвиђена је рефундација минималне бруто зараде барем два месеца.

 

Ово је део активности на пројекту „Запошљавање Рома у Београду на пословима развијеним током пандемије КОВИД19“. Средства издвојена за овај пројекат износе 100.000 евра, реализује га Градска општина Звездара у партнерству са удружењем „Отворено срце“ из Београда. Пројекат траје до краја октобра 2022. године и део је  програма „Инклузија Рома и других маргинализованих група у Србији’’- Иницијатива за инклузију 3, који се спроводи у оквиру Немачке развојне сарадње. Програм реализује Немачка организација за међународну сарадњу ГИЗ, у сарадњи са Министарством за људска и мањинска права и друштвени дијалог.