Формиран контакт центар републичких инспекција
02.04.2020
Влада Републике Србије формирала је Контакт центар републичких инспекција како би грађани били у прилици да на јединственом месту упуте све пријаве, представке и притужбе које се односе на неправилности и поступања привредних субјеката и других лица у условима ванредне ситуације.
Контакт центар је на услузи грађанима непрекидно, а у периоду од 09 до 16 часова радним данима, грађани могу разговарати са оператерима Контакт центра, док се ван тог периода могу оставити све пријаве и представке преко говорног аутомата.
Контакт центар је јединствено место на којем се прикупљају све пријаве и представке, као и притужбе на рад службених лица републичких инспекција, где се након класификације и обраде, прослеђују надлежним инспекцијским органима, ради координисаног поступања инспекције у најкраћем могућем року. О исходу сваке пријаве и представке, грађанин се обавештава телефоном или електронском поштом, у законском року. На тај начин, све инспекцијске службе су обједињене на једном месту, што значајно скраћује време које грађанин може да изгуби.
Грађани могу упутити све своје пријаве, представке и притужбе:
телефоном на број 011/6350-322;
путем онлајн формулара на сајту https://inspektor.gov.rs/page/718/контакт-центар.