U skladu sa epidemiološkim merama zaštite stanovništva od zaraznih bolesti izazvanih epidemijom virusa COVID19, Gradska opština Zvezdara od utorka, 3. novembra 2020. neće primati stranke u zgradu Opštine, već će se svi poslovi obavljati putem elektronske pošte, telefonom ili ubacivanjem zahteva u  kutije postavljene na ulazu u zgradu.

Pored 5 kutija za zahteve namenjene službama Uprave GO Zvezdara, biće postavljene i dve kutije u koje će građani moći da ubace zahteve za Poresku upravu Zvezdare i matičare.

Na svim kutijama su naznačeni kontakt telefoni i mejl adrese preko kojih se stranke mogu informisati o postupanju po njihovim podnetim zahtevima.

Dostava svih akata/dokumenata (rešenja, izvoda…), po podnetim zahtevima stranaka, počev od ponedeljka 9.11.2020. biće vršena ISKLJUČIVO PUTEM POŠTE NA ADRESU STANOVANJA STRANKE koju je navela u svom zahtevu, bez ličnog preuzimanja dokumenata od nadležnog službenika u zgradi GO Zvezdara.