Na osnovu Pravilnika o radu Komisije za izbor korisnika za obuke za zanate i digitalni marketing 020-3-5/2022 od 07.02.2022. Komisije za izbor korisnika za obuke za zanate i
digitalni marketing na sednici održanoj 06.05.2022. utvrdila je predlog rang liste korisnika obuka za zanate i digitalni marketing.  Na listi se nalazi 33 kandidata koja su ispunila uslove konkursa i 28 kandidata koji su odustali ili ne ispunjavaju uslove konkursa. Komisija je ovom listom predložila 33 kandidata da budu upućeni na obuke za zanate ili digitalni marketing. Kako je konkursom predviđeno 45 korisnika za zanate ili digitalni marketing, Komisija će nakon objavljivanja konačne rang liste raspisati novi javni poziv za upražnjena mesta za obuke.

 

Na osnovu Pravilnika o radu Komisije za izbor korisnika za obuke za zanate i digitalni marketing (član 17.) na Predlog liste Podnosilac prijave može uložiti prigovor Komisiji, u roku od 8 (osam) dana od dana objavljivanja Predloga liste, na šalteru pisarnice Gradske opštine Zvezdara sa naznakom „Za Komisiju za izbor korisnika za obuke za zanate i digitalni marketing“. Komisija je obavezna da o pristiglim prigovorima odgovori u roku od 8 dana (osam) dana od dana isteka roka za podnošenje prigovora. Za više informacija možete dobiti predsednika Komisije Zlatka Petrina na 066/296- 506, 011/3405-780 ili mejl adresu: zlatko.petrin@zvezdara.org.rs.

 

Ovo je deo aktivnosti na projektu “Zapošljavanje Roma u Beogradu na poslovima razvijenim tokom pandemije KOVID19“. Sredstva izdvojena za ovaj projekat iznose 100.000 evra, realizuje ga Gradska opština Zvezdara u partnerstvu sa udruženjem „Otvoreno srce“ iz Beograda. Projekat traje do kraja oktobra 2022. godine i deo je programa ’’Inkluzija Roma i drugih marginalizovanih grupa u Srbiji’’- Inicijativa za inkluziju 3, koji se sprovodi u okviru Nemačke razvojne saradnje. Program realizuje Nemačka organizacija za međunarodnu saradnju GIZ, u saradnji sa Ministarstvom za ljudska i manjinska prava i društveni dijalog.

 

U prilogu:

 

Predlog rang liste korisnika obuke za zanate i digitalni marketing