Владан Јеремић, члан Већа Градске општине Звездара задужен за комунална питања је, са Драганом Коцић, в.д.подсекретаром Секретаријата за комуналне и стамбене послове и Драганом Ђорђевићем, директором ЈКП „Београдски водовод и канализација” обишао четири локације на Звездари где је са становницима ових делова општине разговарао о постојећим комуналним проблемима и начинима решавања.

Прва локација коју су посетили била је улица Веселина Чајкановића на Падини где су их грађани упознали са проблемом постојања неадекватне канализационе мреже и проблемима које ствара житељима овог дела Звездаре. Грађани су упознати са процедурама и начинима за покретање иницијативе за изградњу одговарајуће канализационе мреже као трајног решења и договорили даљу сарадњу у реализацији ове иницијативе грађана.
 
 

Након овога, састанак је одржан у Месној заједници „Мали Мокри Луг” где је као највећи проблем истакнут недостатак канализационе мреже у Босанској улици у којој ће ускоро бити отворен нови Дом здравља. Грађани су упознати са иницијативом Општине Звездара на решавању овог проблема, али и замољени да провере функционалнос постојећих одводних канала у овом делу насеља.

Проблем постојања неодговарајуће канализационе мреже је истакнут као највећи и на састанцима са грађанима који су одржани у Великом Мокром Лугу, у улици Цветанова ћуприја, као и у Звездарској шуми.

На свим састанцима које су иницирали председници савета ових месних заједница је договорено да оваква сарадња која укључије месне заједнице, Општину, секретаријате и јавна комунална предузећа треба да буде настављена, јер ће тако комунални проблеми са којима се грађани суочавају бити најбрже решени.

Истакнута је спремност Градске општине Звездара да се комунални проблеми решавају што брже и договорен је редослед поступака решавања ургентних проблема. У вези са проблемима грађана због непостојања одговарајуће канализационе мреже је договорено да у решавање овог проблема буде укључена Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Бограда Ј.П. као институција од велике важности за реализацију ових пројеката.