Narodna skupština Republike Srbije donela je Odluku o ukidanju vanrednog stanja kojim je vanredno stanje ukinuto dana 7.maja 2020.godine. Odluka o proglašenju zarazne bolesti COVID -19, izazvane virusom SARS-CoV-2 zaraznom bolešću i Naredba o proglašenju epidemije zarazne bolesti COVID-19 su i dalje na snazi, tako da ukidanjem vanrednog stanja ne prestaje primena epidemioloških mera, odnosno mera za zaštitu stanovništva od zaraznih bolesti, naročito onih koji se odnose na mere prevencije.

Radi sprečavanja širenja zarazne bolesti COVID-19, ali i normalnog obavljanja poslova Uprave i pružanja usluga građanima nakon ukidanja vanrednog stanja primenjuju se mere zaštite od zaraznih bolesti COVID-19 nakon ukidanja vanrednog stanja,  koje su:

MERE ZAŠTITE

U primeni su i dalje opšte i posebne mere prevencije i zaštite, prema preporukama nadležnih organa. 

Mere prevencije i zaštite u vezi sa komunikacijom sa strankama koje ulaze u objekat Uprave zgrade Gradske opštine Zvezdara:

Zaposleni službe fizičko-tehničkog obezebeđenja i protivpožarne zaštite objekta Upravne zgrade Gradske opštine Zvezdara na glavnom ulazu u objekat vrše kontrolu svih stranaka koje dolaze u objekat. Stranke su obavezne da poseduju lična zaštitna sredstva (masku i rukavice), kao i da pre ulaska u objekat obavezno prođu preko „dezobarijere“ – koja se nalazi neposredno ispred ulaznih vrata.

Nakon ulaska u predprostor objekta beskontaktnim toplomerom im se vrši merenje telesne temperature. Ukoliko im se utvrdi povišena telesna temperatura odmah se udaljavaju iz prostora, sa preporukom da se odmah jave nadležnom domu zdravlja – COVID ambulanti. Ukoliko im je telesna temperatura u propisanim granicama, vrši im se dezinfekcija ruku i dozvoljava ulazak u objekat i u Službu za upravljanje dokumentima – pisarnicu, radi lične predaje njihovih podnesaka/pismena, uz obavezno poštovanje propisanog fizičkog razmaka/fizičke distance od 2m.

U ovom prostoru će se izvršiti primereno i vidno obeležavanje propisanog fizičkog razmaka/fizičke distance. Radnici službe FTO i PP zaštite objekta vrše stalnu kontrolu broja stranaka u ovom prostoru prioritetno vodeći računa o definisanom kapacitetu i broju lica koja istovremeno mogu boraviti u ovom prostoru, kao i o propisanom fizičkom razmaku/ fizičkoj distanci.

Ukoliko se utvrdi neodložna službena potreba da stranka bude primljena od strane određenog službenika iz organa koji neposredno službeno postupa po njenom predmetu/zahtevu/podnesku, to će biti omogućeno isključivo u određenom boksu Uslužnog centra, u koji će sa svom raspoloživom i potrebnom službenom dokumentacijom po pozivu doći službenik i primiti stranku;

Stranke se upućuju da se u vezi sa svojim podnescima/zahtevima  prioritetno obraćaju svim organima koji imaju poslovno sedište u objektu Upravne zgrade Gradske opštine Zvezdara,  putem poslovne pošte ili putem elektronske pošte. Po ovom osnovu će se redovno i blagovremeno vršiti primereno ažuriranje i inoviranje svih javno dostupnih sadržaja na zvaničnom sajtu Gradske opštine Zvezdara.

Zaposleni ne treba da insistiraju na ličnom prisustvu stranaka, osim ako propisi ne nalažu drugačije.

Navedena procedura postupanja je obavezujuća za sve stranke koje dolaze u objekat Upravne zgrade Gradske opštine Zvezdara u bilo koji od organa: Uprava Gradske opštine Zvezdara, Poreska Uprava – filijala Zvezdara, Gradska uprava grada Beograda – Sekretarijat za upravu – Sektor za lična stanja građana, vođenje matičnih knjiga i zborna prava – Odeljenje Zvezdara.