Na trećoj sednici Skupštine Gradske opštine Zvezdara, koja je održana u četvrtak, 29.9.2016., nakon ostavke Anđelke Dević-Štrbac, na funkciju opštinske pravobraniteljke postavljena je diplomirana pravnica Biljana Čukić.

Skupština je usvojila i Odluku o prestanku mandata odbornicima koji su podneli ostavke: prof. dr Aleksandri Tomić i Jeleni Papić sa izborne liste „Aleksandar Vučić – Srbija pobeđuje” i Draganu Šutanovcu sa izborne liste „Demokratska stranka – Zvezdara radi”, a zatim i Odluku o potvrđivanju mandata odbornicima: Mihailu Doskoviću i Aleksandru Đuričiću, sa izborne liste „Aleksandar Vučić – Srbija pobeđuje” i Beki Zejnulahoviću, sa izborne liste „Demokratska stranka Zvezdara radi”.

Osim toga, Skupština je usvojila Izveštaj o ostvarenim prihodima i izvršenim rashodima budžeta GO Zvezdara za period januar – jun 2016., Odluku o rebalansu budžeta za 2016., Odluku o refinansiranju kredita, Odluku o izmeni Odluke o mesnim zajednicama, kao i Odluku o promeni Osnivačkog akta Javnog preduzeća Sportski centar „Olimp-Zvezdara“, Odluku o izmeni Odluke o cenama usluga zakupa poslovnog prostora i postavljanja reklama i izdavanja reklamnog prostora u JP SC „Olimp-Zvezdara“ i Odluku o utvrđivanju visine naknade predsedniku i članovima Nadzornog odbora SC „Olimp“.

Zvezdarske odbornice i odbornici nisu usvojili Izveštaj o radu opštinskog Pravobranilaštva za 2015., a usvojili su Izveštaj o radu Kancelarije za mlade za period jun 2015- jun 2016., Izveštaj o radu i poslovanju JP SC „Olimp“ za period 01.01. do 30.06.2016., Rešenje o izmeni Rešenja o obrazovanju opštinskog Štaba za vanredne situacije, Rešenje o davanju saglasnosti na Odluku o izmenama i dopunama Programa poslovanja za 2016. JP SC „Olimp“, Godišnji plan rada Štaba za vanredne situacije za 2016.

Na istoj Skupštini usvojeno je i Rešenje o izmeni Rešenja o obrazovanju stalnih radnih tela Skupštine Gradske opštine Zvezdara, Rešenje o izboru saveta mesnih zajednica na teritoriji Gradske opštine Zvezdara i Program rada Skupštine Gradske opštine Zvezdara za 2016.