Opština Zvezdara je u petak, 6. septembra 2013. otvarila Servisni centar –objedinjeni centar za komunikaciju sa građanima, čiji je cilj da efikasno odgovara na pitanja, probleme, primedbe i sugestije građana.

Najavi početka rada Servisnog centra prisustvovali su predsednik GO Zvezdara,članovi Veća GO Zvezdara, načelnica Uprave GO Zvezdara i građani.

Edip Šerifov, predsednik Gradske opštine Zvezdara je predstavnicima medija ovim povodom rekao da Opština ima za cilj da unapredi saradnju sa građanima kako bi što manje vremena provodili u zgradi GO Zvezdara i kako bi što brže i adekvatnije rešavali svoje probleme. Komunikacija Opštine i građana je i do sada bila dobra, ali je sada u Servisnom centru objedinjeno više stvari zbog kojih su se građani obraćali Opštini, pa je moguće da zainteresovani dobiju adekvatne podatke i informacije ne samo vezane za to što radi opštinska Uprava nego i za bilo koje probleme koji se odnose na Zvezdaru. Bitno je da građani ne lutaju, bitno je da se jave Servisnom centru, jer je sve objedinjeno i informacije dobijaju u roku od najkasnije tri dana

Aleksandra Kuzmanović, načelnica Uprave GO Zvezdara je predstavnicima medija objasnila način funkcionisanja Centra i njegove mogućnosti i rekla da će građani koji su se obratili Servisnom centru dobijati odgovore u roku od tri dana. Po pravilu, građani će informaciju dobiti odmah, ali ako je reč o nekoj komplikovanijoj informaciji njih će operater pozvati najkasnije u roku od tri dana i dati im željenu informaciju. Aleksandra Kuzmanović je rekla da je, da bi proverila kako ceo sistem funkcioniše, imala zadovoljstvo da bude prvi operater koji je odgovarao na pozive građana od kojih su se neki odnosili na poreska pitanja, a bilo je i pitanja tipa preporučite, želim da pogledam dobru pozorišnu predstavu na Zvezdari-Mi smo vrlo rado iz repertoara UK „Vuk” preporučili jednu jako lepu predstavu.

Za sve servisne informacije, pitanja u vezi sa dešavanjima na opštini, rad opštinskih i gradskih službi i javnih preduzeća, različite probleme koji se tiču života na Zvezdari, Servisni centar je dostupan u nekoliko vidova: telefonom: 011 7 850 350, putem SMS poruka na broj 066 64 00 999, mejlom na adresu servisni.centar@m.zvezdara.org.rs i preko Pisarnice.

Radno vreme centra je od 8 do 16 sati, svakog radnog dana, a SMS poruke i mejlovi dostupni su od 0-24.

Servisni centar je korak dalje u unapređenju komunikacije sa građanima, koju Opština Zvezdara godinama neguje, kroz osnivanje Odeljenja za razvoj, funkcionalne šalter sale sa pojednostavljenim procedurama i obučenim osobljem, „domaćicama“ i „domaćinima“ Opštine koji svakodnevno pomažu građanima, kao i posebnim pogodnostima za osobe sa invaliditetom.

Za građane je otvaranje Servisnog centra značajno jer neće morati da troše dragoceno vreme, dolaze u Opštinu, idu od vrata do vrata u potrazi za informacijama ili zovu više telefona da bi dobili jednostavan odgovor. Sada obučeno osoblje Servisnog centra to čini za njih.

Dobra komunikacija je najvažnija za brzo rešavanje problema, a kontakti sa raznim gradskim službama i javnim preduzećima pomoći će da se problemi Zvezdaraca što efikasnije rešavaju.

I za samu Upravu GO Zvezdara značajno je što će se sve informacije slivati na jedno mesto. Zahvaljujući komunikaciji sa građanima, Opština će imati bolji uvid u svakodnevne probleme, što će olakšati pravljenje planova, prioriteta i organizacije posla.

Servisni centar podrazumeva napredne softverske mogućnosti, ali i obučene ljude iz Uprave koji će sa građanima komunicirati na jednostavan i razumljiv način. Građani neće pričati sa automatom, već će odgovor dobijati od ljubaznih koleginica i kolega iz Servisnog centra.