Opština Zvezdara 6. septembra otvara Servisni centar –objedinjeni centar za komunikaciju sa građanima, čiji je cilj da efikasno odgovara na pitanja, probleme, primedbe i sugestije građana.

Edip Šerifov, predsednik Gradske opštine Zvezdara i Aleksandra Kuzmanović, načelnica Uprave GO Zvezdara će u petak, 06.09.2013. u 11.30 sati Zvanično otvoriti Servisni centar.

Za sve servisne informacije, pitanja u vezi sa dešavanjima na opštini, rad opštinskih i gradskih službi i javnih preduzeća, različite probleme koji se tiču života na Zvezdari, Servisni centar je dostupan u nekoliko vidova: telefonom: 011 7 850 350, putem SMS poruka na broj 066 64 00 999, mejlom na adresu servisni.centar@m.zvezdara.org.rs i preko Pisarnice.

Odgovor će građani, u zavisnosti od složenosti pitanja, dobiti odmah ili najkasnije u roku od tri radna dana.

Radno vreme centra je od 8 do 16 sati, svakog radnog dana, a SMS poruke i mejlovi dostupni su od 0-24.

Servisni centar je korak dalje u unapređenju komunikacije sa građanima, koju Opština Zvezdara godinama neguje, kroz osnivanje Odeljenja za razvoj, funkcionalne šalter sale sa pojednostavljenim procedurama i obučenim osobljem, „domaćicama“ i „domaćinima“ Opštine koji svakodnevno pomažu građanima, kao i posebnim pogodnostima za osobe sa invaliditetom.

Za građane je otvaranje Servisnog centra značajno jer neće morati da troše dragoceno vreme, dolaze u Opštinu, idu od vrata do vrata u potrazi za informacijama ili zovu više telefona da bi dobili jednostavan odgovor. Sada obučeno osoblje Servisnog centra to čini za njih.

Dobra komunikacija je najvažnija za brzo rešavanje problema, a kontakti sa raznim gradskim službama i javnim preduzećima pomoći će da se problemi Zvezdaraca što efikasnije rešavaju.

I za samu Upravu GO Zvezdara značajno je što će se sve informacije slivati na jedno mesto. Zahvaljujući komunikaciji sa građanima, Opština će imati bolji uvid u svakodnevne probleme, što će olakšati pravljenje planova, prioriteta i organizacije posla.

Servisni centar podrazumeva napredne softverske mogućnosti, ali i obučene ljude iz Uprave koji će sa građanima komunicirati na jednostavan i razumljiv način. Građani neće pričati sa automatom, već će odgovor dobijati od ljubaznih koleginica i kolega iz Servisnog centra.