Servisni centar za građane opštine Zvezdara počinje da radi
05.09.2013
Opština Zvezdara 6. septembra otvara Servisni centar –objedinjeni centar za komunikaciju sa građanima, čiji je cilj da efikasno odgovara na pitanja, probleme, primedbe i sugestije građana.
Edip Šerifov, predsednik Gradske opštine Zvezdara i Aleksandra Kuzmanović, načelnica Uprave GO Zvezdara će u petak, 06.09.2013. u 11.30 sati Zvanično otvoriti Servisni centar.
Za sve servisne informacije, pitanja u vezi sa dešavanjima na opštini, rad opštinskih i gradskih službi i javnih preduzeća, različite probleme koji se tiču života na Zvezdari, Servisni centar je dostupan u nekoliko vidova: telefonom: 011 7 850 350, putem SMS poruka na broj 066 64 00 999, mejlom na adresu servisni.centar@m.zvezdara.org.rs i preko Pisarnice.
Odgovor će građani, u zavisnosti od složenosti pitanja, dobiti odmah ili najkasnije u roku od tri radna dana.
Radno vreme centra je od 8 do 16 sati, svakog radnog dana, a SMS poruke i mejlovi dostupni su od 0-24.
Servisni centar je korak dalje u unapređenju komunikacije sa građanima, koju Opština Zvezdara godinama neguje, kroz osnivanje Odeljenja za razvoj, funkcionalne šalter sale sa pojednostavljenim procedurama i obučenim osobljem, „domaćicama“ i „domaćinima“ Opštine koji svakodnevno pomažu građanima, kao i posebnim pogodnostima za osobe sa invaliditetom.
Za građane je otvaranje Servisnog centra značajno jer neće morati da troše dragoceno vreme, dolaze u Opštinu, idu od vrata do vrata u potrazi za informacijama ili zovu više telefona da bi dobili jednostavan odgovor. Sada obučeno osoblje Servisnog centra to čini za njih.
Dobra komunikacija je najvažnija za brzo rešavanje problema, a kontakti sa raznim gradskim službama i javnim preduzećima pomoći će da se problemi Zvezdaraca što efikasnije rešavaju.
I za samu Upravu GO Zvezdara značajno je što će se sve informacije slivati na jedno mesto. Zahvaljujući komunikaciji sa građanima, Opština će imati bolji uvid u svakodnevne probleme, što će olakšati pravljenje planova, prioriteta i organizacije posla.
Servisni centar podrazumeva napredne softverske mogućnosti, ali i obučene ljude iz Uprave koji će sa građanima komunicirati na jednostavan i razumljiv način. Građani neće pričati sa automatom, već će odgovor dobijati od ljubaznih koleginica i kolega iz Servisnog centra.