Сервисни центар за грађане општине Звездара почиње да ради
05.09.2013
Општина Звездара 6. септембра отвара Сервисни центар –обједињени центар за комуникацију са грађанима, чији је циљ да ефикасно одговара на питања, проблеме, примедбе и сугестије грађана.
Едип Шерифов, председник Градске општине Звездара и Александра Кузмановић, начелница Управе ГО Звездара ће у петак, 06.09.2013. у 11.30 сати Званично отворити Сервисни центар.
За све сервисне информације, питања у вези са дешавањима на општини, рад општинских и градских служби и јавних предузећа, различите проблеме који се тичу живота на Звездари, Сервисни центар је доступан у неколико видова: телефоном: 011 7 850 350, путем СМС порука на број 066 64 00 999, мејлом на адресу servisni.centar@m.zvezdara.org.rs и преко Писарнице.
Одговор ће грађани, у зависности од сложености питања, добити одмах или најкасније у року од три радна дана.
Радно време центра је од 8 до 16 сати, сваког радног дана, a СМС поруке и мејлови доступни су од 0-24.
Сервисни центар је корак даље у унапређењу комуникације са грађанима, коју Општина Звездара годинама негује, кроз оснивање Одељења за развој, функционалне шалтер сале са поједностављеним процедурама и обученим особљем, „домаћицама“ и „домаћинима“ Општине који свакодневно помажу грађанима, као и посебним погодностима за особе са инвалидитетом.
За грађане је отварање Сервисног центра значајно јер неће морати да троше драгоцено време, долазе у Општину, иду од врата до врата у потрази за информацијама или зову више телефона да би добили једноставан одговор. Сада обучено особље Сервисног центра то чини за њих.
Добра комуникација је најважнија за брзо решавање проблема, а контакти са разним градским службама и јавним предузећима помоћи ће да се проблеми Звездараца што ефикасније решавају.
И за саму Управу ГО Звездара значајно је што ће се све информације сливати на једно место. Захваљујући комуникацији са грађанима, Општина ће имати бољи увид у свакодневне проблеме, што ће олакшати прављење планова, приоритета и организације посла.
Сервисни центар подразумева напредне софтверске могућности, али и обучене људе из Управе који ће са грађанима комуницирати на једноставан и разумљив начин. Грађани неће причати са аутоматом, већ ће одговор добијати од љубазних колегиница и колега из Сервисног центра.